"Czułe Miejsce" Baranovskiego najczęściej granym utworem w stacjach radiowych!

"Czułe Miejsce" Baranovskiego najczęściej granym utworem w stacjach radiowych!

Najnowszy singiel  Baranovskiego  "Czułe Miejsce", promujący debiutancki album artysty "Zbiór", szturmem podbił rozgłośnie radiowe.

Efektem tego jest pierwsze miejsce w dzisiejszym notowaniu AirPlay TOP, co oznacza, że utwór ten jest najczęściej graną piosenką w polskich stacjach radiowych!

25 października bieżącego roku światło dzienne ujrzał debiutancki krążek Baranovskiego zatytułowany "Zbiór". Płyta ta to zwieńczenie długoletniej pracy artysty nad materiałem idealnym, który w pełnej krasie prezentuje jego umiejętności jako autora piosenek, wokalisty i producenta. BARANOVSKI sam przyznaje, że choć napisał już mnóstwo piosenek to potrzebował czasu, aby pozbyć się wszelkich kompleksów i zyskać przekonanie co do słuszności obranej drogi. Sukcesy pierwszych singli pomogły mu wzmocnić pewność siebie jako artysty i dopracować ten materiał tak, jak go sobie

Na "Zbiorze" znalazły się wszystkie dotychczasowe single Baranovskiego ("Dym", "Luźno", "Zbiór", "Czułe Miejsce") oraz upublicznione wcześniej piosenki "Hey" i "Mamo", acz ta ostatnia nagrana została w zupełnie nowej, bardziej minimalistycznej aranżacji.

Za produkcję muzyczną płyty odpowiadają sam Baranovski oraz znany z szeregów grupy Xxanaxx Michał Wasilewski alias Atari Wu.

Pod pseudonimem Baranovski kryje się Wojtek Baranowski. Niektórzy pamiętają go z udziału w programie The Voice Of Poland, inni kojarzą go z koncertów grupy Xxanaxx, z którym przez kilka sezonów występował jako klawiszowiec i gitarzysta. Od stycznia 2018 roku BARANOVSKI działa na własny rachunek z autorskim projektem znanym już doskonale z przebojowych singli oraz licznych występów na najważniejszych koncertowych i festiwalowych scenach w Polsce, na czele z Open'erem, Męskim Graniem, Orange Warsaw Festivalem i Olsztyn Green Festivalem. Potwierdzeniem dotychczasowych sukcesów była tegoroczna nominacja dla Baranovskiego do Fryderyka w kategorii „fonograficzny debiut roku".

Komentarze: